2013-03-08

Välkommen till Mollaryd



Jag började skriva ett svar på ett blogginlägg från en lokal Mp-politiker kring ett möte som han deltog i och som jag var med och anordnade… då texten blev ganska lång kom jag på att jag skulle starta en egen blogg där jag kunde lägga mina tankar :-) Jag kommer att skriva hur det är att bo på landet i ett modernt Sverige och de förutsättningar som krävs för att vi ska få en levande och vital landsbygd. Jag hoppas att mina tankar kan bli en bra balans till alla de stadspolitiker som ofta har en felaktig uppfattning om både det ena och det andra utanför cityringen.

Härmed är alltså bloggen ”Andreas Molin i Mollaryd” ........................invigd!! 


2 kommentarer:

  1. Huvudet på spiken! Väldigt välformulerat!
    (Kan ju bara le vid tanken på de reaktioner en planering av en vindkraftspark i Slottsskogen, Göteborg eller på stockholmarnas Djurgården skulle frammana...) ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm... denna kommentar hör naturligtvis till inlägget "Är det rätt att landsbygden påverkas oproportionerligt mycket av vindkraften?"

      Radera